Έφη Τερζίδου

Έχω την ευχαρίστηση και την τύχη να γνωρίζω αυτόν τον άνθρωπο, αυτήν την γυναίκα, φίλη και συνάδελφο τα τελευταία δύο χρόνια. Είναι ένας άνθρωπος δοτικός, πάντα ή σχεδόν πάντα χαμογελαστή και πρόθυμη να βοηθήσει τον συνάνθρωπο δίπλα της. Με ωραίες ιδέες, ευγενική και πολύ ικανή μουσικό και όχι μόνο. Γεια...